Jak krok za krokem nastavit reklamu na povědomí

11.12.2025

Od nápadu k reálným výsledkům! Provedeme vás procesem nastavení Facebook reklamy na povědomí o značce, která osloví vaši cílovou skupinu za pouhých 25-50 Kč denně.

Navazujeme na webinář o tvorbě kreativy pro reklamy na povědomí a ukážeme vám přesný postup, jak takovou reklamu efektivně spustit na Facebooku. Provedeme vás krok za krokem celým procesem - od nahrání příspěvku na zeď až po detailní nastavení v reklamním manažeru.

Dozvíte se, jak optimálně nastavit rozpočet, který nebude plýtvat vašimi prostředky (stačí 25-50 Kč denně), jak zacílit na správnou lokalitu a jazykovou skupinu. Vysvětlíme, jak vybrat již vytvořený příspěvek pro propagaci a jak sledovat výsledky vaší kampaně. Reklama na povědomí nemusí generovat okamžité leady, ale zajistí, že o vaší značce budou lidé vědět - což je nezbytný první krok každé úspěšné marketingové strategie.

Kompletní přepis webináře:

Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes se společně podíváme, jak nastavit reklamu na povědomí. V minulém videu jsme si vytvořili příspěvek, díky kterému můžete rozšířit povědomí o vaší značce, o vaší firmě, o vašem e-shopu a dnes si ukážeme, jak tento příspěvek zasponzorovat.

V první řadě si klasický příspěvek nahrajte na vaši zeď do Facebooku, do Instagramu, důležité je ho mít hlavně na Facebookové zdi. To zvládne každý, není na tom nic extra, prostě půjdete na zeď profilu a nahrajete.

V druhé řadě si otevřete váš reklamní manažer. Následně si klepněte na Vytvořit a zvolíte reklamu na povědomí. Já si tady otevřu už reklamu, kterou už mám připravenou, respektive kampaň, kterou už mám připravenou. To znamená, že zvolíte kampaň na povědomí, pojmenujete si ji nějakým způsobem, ať se v tom vyznáte, tady budete mít aukce, tady povědomí. Zapnete si Advantage Plus rozpočet a nastavíte rozpočet klidně 25-50 Kč na den. To bohatě stačí, hlavně pokud působíte lokálně. Tahle kampaň, když se udělá za 500 Kč na den, tak je to vyhazování peněz. Opravdu stačí menší množství, protože ta kampaň dělá jen to, že se ta reklama zobrazuje vašim lidem a oni reálně neposílají lead, nic podobného, jenom o vás prostě a jednoduše ví, znají vaši značku, znají váš obličej.

Následně si nastavíte, tak jak už jsem mnohokrát ukazoval, tu sadu. Já tady mám nastavené především nějaké lokality, kde chci, aby se to zobrazovalo. Mám nastavený především jazyk, v jakém chci, aby se to zobrazovalo, věk a pohlaví.

A následně jdu vytvořit už konkrétní reklamní příspěvek. To, co vy musíte udělat, tak vlastně nejdříve uděláte to, že si reklamu pojmenujete, pak tady dole sjedete, vy tam budete mít vytvořit reklamu, tak vyberete možnost použít stávající příspěvek, takhle klepnete a tady dáte změňte příspěvek. A vyberete ten poslední příspěvek, který jste si nahráli z té facebookové stránky a dáte pokračovat. On se tam celý nahraje, včetně té kreativy, včetně textů, který jste vlastně přidali a následně už dáte prostě a jenom náhled a zveřejnit. A je to hotové. Reklama se začne zobrazovat, vám se začne ukazovat, kolik lidí za den vidělo vaši reklamu, kolik stojí, abyste oslovili tisíc uživatelů a potom si můžete třeba kontrolovat, kolikrát se ta reklama zobrazila, jaká je tam četnost, cokoliv podobného.

Tohle je super na to, aby vás lidé znali, aby znali vaše podnikání, vaši značku. Nenosí to přímo leady, nedělá to přímo prodeje, ale prostě jednoduše to fakt buduje povědomí o tom, že existujete. Proto tam neinvestujte víc než 25-50 Kč denně, bohatě to stačí. Vidíte, že za jeden den to vidí pár desítek lidí za ty peníze, bohatě stačí.

To je z dnešního tipu vše. Pokud byste měli jakékoliv dotazy, a to nejen k tomuhle, můžete nám napsat na [email protected] anebo dorazit na naši každostředeční živou AI dílnu, což je takový online workshop, kde se společně sejdeme přes Google Meet. Já tam vždy ukazuji nějaký expertní tip a vy se můžete ptát na vaše jakékoliv dotazy, ať už k Everbotu, k umělé inteligenci, nebo třeba i k marketingu. Vždycky se na vše snažím odpovědět.

Pokud jste tohle video viděli a Everbot náhodou nemáte, tak klepněte pod tímto videem a zaregistrujte si jeho pětidenní bezplatnou verzi a můžete začít umělou inteligenci konečně používat, protože když umělou inteligenci nebudete používat vy, tak vaše konkurence ano a zbytečně by vám ujel vlak. To je z dnešního tipu vše a já se na vás těším na viděnou u dalšího Everbot videa.

14denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01