Reklama, která zviditelní vaši značku

11.12.2025

Získejte pozornost, kterou si vaše značka zaslouží! Naučíme vás, jak vytvořit grafiku a texty pro Facebook reklamy, které přimějí lidi zastavit scrollování.

Naučíme vás vytvořit účinné reklamy na Facebooku pro zvýšení povědomí o vaší značce. Ukážeme vám, jak správně nastavit AI chat pro tvorbu přesvědčivých marketingových textů, které rezonují s vaší cílovou skupinou - ať už jde o zákazníky, kteří o vašem produktu nikdy neslyšeli, nebo o ty, kteří jej již znají.

Projdeme s vámi celý proces od analýzy potřeb zákazníků přes tvorbu poutavé grafiky v Ideogramu 3.0 až po testování efektivity vaší reklamy pomocí AI Multi Chatu. Díky našemu postupu vytvoříte reklamy, které přimějí lidi zastavit se, přemýšlet a zjišťovat více o vašich produktech. V navazujícím webináři se dozvíte, jak takovou reklamu přímo nastavit a spustit na Facebooku pro maximální dosah.

Kompletní přepis webináře:

Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes si společně ukážeme, jak vytvořit reklamu na získání povědomí na Facebooku. To znamená, aby o vás, vaši, řekněme, fanoušci, lidé, potenciální zákazníci věděli. Pojďme se přesunout do Everbotu.

To, co potřebujete udělat, je otevřít si super chat a zapnout automatický výběr modelu. Pokud nechcete důvěřovat tomu automatickému výběru modelu, vyberte si třeba model Mistral Medium 3.1, ale Everbot mi tady vybral GPT-5 a je to za mě úplně v pohodě výběr. A začněte nějakým takovýmhle příkazem. Já třeba jsem řešil reklamu na povědomí pro e-shop s dětskými barefoot botami, takže jsem napsal nejdřív trochu překvapivě, ahoj, mám e-shop s barefoot botami. Proč si lidé kupují barefoot boty? Dělám to proto, abych vlastně nejdřív naladil ten chat na nějakou vlnu vlastně toho smýšlení, se kterým souhlasím. To znamená, že vy se takhle zeptáte na nějaké, proč lidé používají vaši službu nebo vaše zboží.

Potom tady vlastně říkám něco ve smyslu, pokud člověk nikdy neslyšel o barefoot botách, jaká věta nebo argument ho přimějí zjistit si o tom něco, věnovat tomu pozornost. A pokud už člověk ví, co jsou barefoot boty, třeba je i nosí, tak jaká věta ho přiměje podívat se na můj e-shop. On zase tady napsal nějaké nápady na ty věty, tím se docela nakalibroval, líbilo by se mi to.

A teď se ho ptám, jak by měl vypadat banner, který zasponzoruji v metě na reklamu na povědomí. On tady zase něco napíše, jak to má vypadat. Vypadá to všechno jako docela v pohodě, to, co napsal. Takže přichází téměř finálová část, kdy říkám, umíš napsat prompt pro ideogram 3.0. Ideogram 3.0 je totiž v podstatě model, který budeme používat na vytvoření té reklamy. On mi tady napsal pár promptů, jak by to mělo vypadat, a mně se líbil vlastně hned ten první, tak jsem si vzal tady ten prompt, on je z části anglicky, nevadilo mi to, okopíroval jsem ho, jediné, co jsem nenechal, tak je tady ten poměr a to, že tam nechci ten vodoznak. Přešel jsem do Everbot grafiky, zapnul jsem model ideogram 3.0 text, to znamená vlastně tento, zadal jsem tady ten prompt, který mi vlastně chat napsal, tady jsem do chatu ještě, do toho kontextového okna ještě napsal, že tam chci ten text, který je vlastně tady vypsaný v tom promptu, a vygenerovalo se mi několik obrázků.

Vybral jsem si ten, který se mi, pardon, vybral jsem si ten, který se mi nejlíp líbil, a přesunul jsem se s ním do Canvy. Do Canvy jsem se s ním přesunul z toho důvodu, že tam bylo pár chyb, řekněme, v textu, které jsem tam vlastně nechtěl mít, a bylo to pro mě rychlejší, než to vlastně řešit v Everbotu, než to tam znovu promptovat a podobně. Takže jsem si jako první krok vlastně nahrál ten obrázek do Canvy, v druhém kroku jsem si odmazal v Canvě všechny ty texty, které jsem tam vlastně nechtěl mít, a ve třetím kroku jsem si přidal kompletně nový text, který jsem použil, přesně ten, co tam byl napsaný, "vaše chodidla nejsou špičatá, proč vaše boty ano", přišlo mi to kontextově tak líp.

Měl jsem hotovo, stáhl jsem si hotový obrázek, a poslední věc, kterou jsem udělal, tak jsem si zapnul multichat, a v multichatu jsem si dal všech 8 modelů a zeptal jsem se, představ si, že skroluješ na reklamu na Facebooku a uvidíš tuto reklamu, jsi člověk, který nikdy neslyšel o barefoot botách, co uděláš? A co uděláš, když jsi člověk, který už barefooty nosí nebo zvažuje jejich nákup? A nechal jsem si napsat názor od různých 8 umělých inteligencí z toho důvodu, abych vlastně zjistil, jestli ten banner, který jsem si připravil, je vůbec pro tu reklamu vhodný a jestli bude fungovat tak, jak má. A líbí se mi tady třeba, vlastně ty závěry u všech těch jsou stejné, nikdo z nich jako nenapsal, že by ta reklama byla špatná, což je to, co právě jako chceme, hledáme, jestli se shodnou umělé inteligence a třeba tady Mistral napsal, ať jsi kdokoliv, tato reklama tě pravděpodobně donutí se na chvíli zastavit a přemýšlet o tom, jaké boty nosíš a proč. A přesně to má dobrá reklama dělat.

To je z dnešního tipu vše. V dalším tipu si ukážeme, jak tuhle reklamu konkrétně naklikat vlastně do Facebooku, jak si to povědomí spustit, aby se o vás vědělo, aby vám to přitáhlo nové potenciální zákazníky. Pokud jste tohle video viděli a Everbot náhodou nemáte, tak klepněte na odkaz pod videem a zaregistrujte si jeho pětidenní bezplatnou verzi a můžete začít Everbot používat. A já si totiž myslím, že ho budete používat rádi. V Everbotu totiž, když máte jakýkoliv dotaz, tak můžete napsat na [email protected] anebo přijít na naše živé středeční AI workshopy, což jsou takové každotýdenní středeční živé hovory se mnou, s dalšími odborníky na marketing, na umělou inteligenci, na SEO, na cokoliv dalšího. A vždy se vám snažíme pomoct nejenom umělou inteligenci umět ovládat, ale hlavně dělat s ní takové výstupy, které skutečně podpoří vaše podnikání.

A pokud pro vaše podnikání umělou inteligenci nepoužíváte, tak vaše konkurence ano. A byla by škoda, abyste to nedělali, a proto si vyzkoušejte Everbot, což je jednoznačně jedna z nejlepších aplikací s umělou inteligencí na trhu, protože máme ambici být světovou jedničkou. A já si myslím, že to není jenom nějaký marketingový obrat, ale skutečně Everbot si zamilujete. Já ho třeba miluji právě proto, že vývojáři dělají všechno proto, abych nemusel, jak jste viděli, složitě promptovat, jenom zadávat jednoduché příkazy a dostávat perfektní výstupy na jedno, dvě kliknutí. To je z dnešního tipu vše. Já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.

14denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01